Legitymacja szkolna – ważna informacja

Legitymacja szkolna – ważna informacja

Legitymacje szkolne – ważna informacja!

Od 13 lipca 2024 roku wszystkie nowe legitymacje szkolne oraz duplikaty są wydawane wyłącznie w formie plastikowych kart i wykonywane na zamówienie szkoły przez producenta zewnętrznego.
Papierowe legitymacje wydane przed tym terminem zachowują ważność do końca okresu nauki.
Informacja o wydawaniu duplikatu legitymacji szkolnej.
W przypadku zagubienia, zniszczenia lub kradzieży legitymacji szkolnej istnieje możliwość uzyskania duplikatu. Duplikat legitymacji szkolnej pełni te same funkcje, co oryginalna legitymacja i jest niezbędny do korzystania z przysługujących ulg i zniżek.
W celu uzyskania duplikatu legitymacji należy złożyć pisemny wniosek w sekretariacie szkoły.
Do wniosku należy dołączyć aktualne zdjęcie legitymacyjne o wymiarach 35 x 45 mm lub przesłać je na adres: sekretariat@spkielno.pl w postaci elektronicznej w rozdzielczości 300 dpi w wymiarach 200 x 270 pikseli.
Koszt wydania duplikatu legitymacji wynosi 9 zł. Potwierdzenie dokonania wpłaty należy przedłożyć razem z wnioskiem.
Duplikat legitymacji zostanie wydany w terminie do 30 dni od złożenia wniosku oraz uiszczenia opłaty. Dokument jest przesyłany przez producenta do szkoły i można go odebrać w sekretariacie.

 

Wniosek

Wniosek



Skip to content