Sposób zamawiania posiłków

Sposób zamawiania posiłków

Szanowni Państwo.

Od 01.09.2021 wprowadzamy nowy system zamawiania posiłków „zamowposilek.pl”. Rejestracja jest już uruchomiona. Aby się zarejestrować, prosimy kliknąć w poniższy link:

https://bit.ly/3sSZEyj

 

Rejestracja jest również możliwa na naszej stronie internetowej:

https://aplikacja.zamowposilek.pl/open_registration

 

Poniżej znajdują się linki do filmów instruktażowych (należy kliknąć w poniższe linki, aby otworzyć lub skopiować do przeglądarki internetowej).

Jak się zarejestrować? https://youtu.be/mVUF8pUVsQM

Jak płacić i zamawiać posiłki? https://bit.ly/2J7o0xz

 

Nasz system działa na zasadzie przedpłat, to znaczy, aby móc zamówić posiłki należy najpierw dokonać wpłaty zaliczki, a po jej zaksięgowaniu w aplikacji złożyć zamówienie (wybrać zestawy na poszczególne dni). Sama wpłata nie oznacza zamówienia, ponieważ nie wiemy, jakie zestawy zostały wybrane i na które dni.

Na pierwsze 2 dni  od rejestracji, aby dać Państwu czas na zapoznanie się z aplikacją www.zamowposilek.pl przyznajemy debet w wysokości 17 , a więc możliwość zamawiania bez konieczności dokonania wpłaty. Środki wykorzystane z debetu należy spłacić, aby móc złożyć kolejne zamówienie.

Zamówienie lub odwołanie posiłków można złożyć w aplikacji najpóźniej w ostatnim dniu roboczym poprzedzającym wydanie posiłku do godziny 18:00. Informacje na temat cen wybranych posiłków i zestawów oraz kosztów wyżywienia na wybrany okres znajdą Państwo po zalogowaniu w aplikacji.

Po zarejestrowaniu zachęcamy Państwa do skorzystania z wygodnej aplikacji mobilnej na telefony.

  Jak to zrobić:

  • w telefonie z systemem Android (Samsung, LG, HTC, Huawei i inne) należy wejść w „Sklep Play” (Google Play), w telefonie firmy iPhone należy wejść w sklep „App Store”.
  • następnie wyszukać „zamowposilek.pl” z ikonką
  • kliknąć „zainstaluj” i „otwórz”
  • pozostaje już tylko zalogowanie się – login to podany przy rejestracji email, a hasło jest to samo jakie nadano przy pierwszym logowaniu

W przypadku problemów z rejestracją lub samą aplikacją prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta przez naszą stronę www.zamowposilek.pl lub po udanym zalogowaniu przez zakładkę „Pomoc > Wyślij wiadomość”. W „Pomocy” znajdą Państwo również aktualną instrukcję obsługi aplikacji.

Pytania odnośnie jadłospisu, diet, itp. prosimy kierować bezpośrednio do dostawcy posiłków, również poprzez zakładkę „Pomoc”.

Pozdrawiamy



Skip to content