WYCIECZKA KLAS VII W RAMACH INNOWACJI PEDAGOGICZNEJ„NIE SZUKAJ KULTURY, ZNAJDŹ CZŁOWIEKA.”

Dnia 4.12.2017 r. odbyła się wycieczka trzeciej i czwartej grupy językowej klas siódmych do Gdyni. W planie były warsztaty językowe w INFOBOXIE oraz zwiedzanie pięknie położonego, czterogwiazdkowego hotelu Waterfront by Marriot. Celem wycieczki było zmotywowanie uczestników do nauki języków obcych. Umiejętność posługiwania się językami obcymi jest bardzo ceniona we współczesnym świecie, pomaga w znalezieniu ciekawej pracy w przyszłości.

Warsztaty anglojęzyczne w INFOBOXIE wzbudziły naszą ciekawość. Używaliśmy języka angielskiego, rozwiązywaliśmy przydzielone zadania poszerzające nasze słownictwo, np. w zakresie podróży rowerem do szkoły.  Zajęcia wszystkim się podobały, ale wymagały od nas skupienia. Uświadomiliśmy sobie, że naukę języków dopiero zaczęliśmy i warto ją kontynuować, aby w przyszłości swobodnie się nimi posługiwać.

Odwiedziliśmy czterogwiazdkowy, mieszczący się nad morzem hotel Marriot. Budynek był imponujący i nowoczesny. Dużym plusem jest na pewno ładna lokalizacja hotelu, ponieważ z jego okien można podziwiać zatokę gdańską. Zobaczyliśmy sale konferencyjne, noszące nazwy stolic europejskich. Pokoje dla VIP-ów, dla niepełnosprawnych i zwykłe. Różniły się od siebie metrażem, położeniem i wyposażeniem. Poznaliśmy zasady, których muszą przestrzegać pracownicy hotelu. Restauracja i bar też zrobiły na nas wrażenie. Zamówienie można było zrobić, jak na współczesne czasy przystało używając tabletu zamiast tradycyjnej karty dań. Wycieczka była bardzo pouczająca. Płynie z niej jeden wniosek – WARTO UCZYĆ SIĘ JĘZYKÓW OBCYCH. Mamy nadzieję, że takich wycieczek będzie więcej.